tiistai 27. lokakuuta 2015

the Harvest Return - Paluu Sadonkorjuuaikaan

Long time no see! I felt I had been quiet here for too long. so I will be blogging my stuff a bit more often for now. 


These are my "beginning week cards" for this and the next week; Halloween & Samhain weeks.

These were made by me. PL app pics that I had altered with the BeFunky app and then layered, with photos I had taken earlier, in Rhonda Designs Macic app. (I sure do like my iPhone!) I then had them printed  together as a 4"x"6 and cut that in half to fit 2 pockets.

I've been doing this type of thing for every week of 2015: wanna see?




 Päätin, että viime bloggauksesta oli sen verran pitkä aika, että yritän ryhdistäytyä. 

Nämä PL -kortit tein tänään viikonaloituskorteiksi: Halloween- ja Samhain- viikoille.
Käytin pohjana PL app'in kahta viikkokorttia, joita muunsin BeFunky-appilla, ja sitten kerrostin itse ottamieni valokuvien kanssa Rhonda Designs Magic-appin avulla. (Jeh, tykkään iPhonestani!).
Sitten printtaus yhtenä 4"x6"-kuvana, jonka leikkasin puoliksi kahteen pienempään taskuun mahtuvaksi kortiksi.

Olen tehnyt aikaisemmin jokaiselle 2015 kuluneelle viikolle kortit tällä systeemillä: kiinnostaako?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti